Contact
Meest gestelde vragen
Waar blijft mijn bestelling?
Bestellingen hebben doorgaans een verwerkingstijd van 3-5 werkdagen, rond de feestdagen kan dit oplopen tot 10 werkdagen.
Ik wil graag een afspraak met de accountmanager
Voor vragen of het maken van een afspraak kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw accountmanager.
Voor retail Noord-Nederland:
Eva – eva@treatments.nl
Voor beauty, sauna en retail Zuid, Midden en Oost-Nederland:
Theresa – theresa@treatments.nl
Glenn – glenn@treatments.nl
Voor e-commerce en marketingvragen kunt u eveneens bij Theresa terecht.
Heeft u vragen over een bestelling, een verkeerde levering of een beschadigd product? Neem dan contact op via info@treatments.nl.
Mijn product is beschadigd
Wat vervelend, helaas hebben wij niet in handen hoe onze vervoerders de producten leveren. U kunt contact opnemen met ons hoofdkantoor (info@treatments.nl of 0180-783552) en wij zorgen voor een passende oplossing.
Kan ik telefonisch contact opnemen?
U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 9:00 - 12:30 en 13:00 - 17:00
0180-783552
Hoe worden concepten geleverd?
Concepten worden met de post geleverd, hierna volgt een afspraak met de accountmanager voor installatie in uw winkel.
Ik heb een spoedbestelling, wat kan ik doen?
Bij een spoedbestelling adviseren wij u contact op te nemen met ons hoofdkantoor. Wij denken graag met u mee.
Contactformulier
Contactgegevens
Treatments® B.V.
Leeghwaterstraat 12
3316 EC Dordrecht
+31(0)180-783552
info@treatments.nl
KVK nr. 69474893
BTW nr. NL857886629B01